sobota 28. září 2013

12. + 13. den

Ahoj holky :),
včera jsem se neozvala, důvod byl uveden už v minulém článku. Dopoledne ve škole, odpoledne v práci. Ale dnes to napravím.

12. den
Tento den byl velmi objevným.  Přednáška o laboratorních pomůckách mě dost vyvedla z míry. To by člověk nevěřil jak krásně jde mluvit o obyčejné kádince. Pan profesor to dokázal asi půl hodiny a pak řekl, že by o tom mohl mluvit další hodinu, ale nemá na to  čas. Proč dělat věci jednodužší, že jo :D. Takže jsem ztratila iluzi o tom, že to bude jeden z nejlehčích předmětů. Dokonce snad mám pocit, jestli to nebude jeden z těch nejtěžších. Opravdu nejsem zvyklá z gympla, že by se z kádinky dala udělat taková věda. Vsadím se, že ten učitel by z toho dokázal udělat samostatný předmět.

V práci žádné novinky, snad jen, že mi nevypadlo nic z rukou, což považuju za pokrok. A byla jsem pochválena od největší rýpalky, že jsem hezky uklidila :D. Nojo, uklízení, to je moje. Mám praxi z bytu, kde bydlí dva chlapi (určitě chápete) :D .

Ke cvičení jsem se nedostala, ale to jste určitě pochopily :).

13.den
Dneska byl táák krásný den. Tolik pohody, relaxu a klidu :). Včera večer jsem si dala skleničku vína, pěkně to se mnou piclo(což jsem chtěla). A čekal mě krásný nepřerušovaný jedenáctihodinový spánek. Mám uplně novou energii do života.
Takže vstala jsem v 11. Sice jsem se ochudila o snídani, ale to mi dneska bylo uplně jedno. Ve 12 jsem si odcvičila 15 minut posilka břicha a 100 (!!!!!) dřepů. Bála jsem se, že po 4 dnech necvičení to bude hrůza. Ale zdá se, že tělo odpočinek uvítalo a cvičilo se mi skvěle. Dokonce i těch 100 dřepů byla brnkačka.

Jedna fotka nakonec. Je to nějaká večeře, ale vůbec netuším kdy to bylo pozřeno. :D Je to už dávno, kdy jsem měla čas a chuť si na véču takhle vystrojovat.

P.S.:  Jedna pěkná tečka na závěr. Řekla jsem spolubydlícímu, že jdu psát článek. No a přišla mi zpráva na fb: když píšeš ten článek o hubnutí, nedáš si zákusek?  No ráda bych vám řekla, že jsem si nedala. Ale stejně by to na mě nabonzoval v komentářích :D. Takže dneska malá sladká tečka za únavným týdnem :).

6 komentářů:

  1. :D jsem si teď přestavila ten předmět - Kádinkologie :D
    kde vlastně pracuješ ?

    jinak ke cvičení gratuluji, 100 dřepů bych asi nedala ani v nejlepší formě - ale je fakt že jsem je ani nezkoušela :D bolí mě z nich kolena

    hele to je super, máš kontrolu která nám nabonzuje když budeš zlobit :D :D další motivace ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to taky napadlo s tou kádinkologií :D. Ale nevěděla jsem jak to tam zakomponovat :D
    Pracuju v Albertu, v uzeninách. Nic čím bych se chlubila, ale peníze jsou peníze :).
    Těch 100 dřepů mě taky překvapilo. Zvlášt když na začátku té výzvy jsem udělala stěží 20 zaráz :D.
    Jinak jo kontrola je to super :). Ale jinak je to zloun zlá :D. Pořád mi nosí nějaké sladkosti :D. Nesdílí moje nadšení pro zdravou stravu a rád si ze mě dělá srandu :D. Ale kromě včerejšího zákusku jsem si nic nenechala vnutit :D. Takže vlastně díky němu odhaluju sílu své osobnosti :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč ke chlubení, je super že máš práci ;) ale já bych asi snědla celý výběr, uzeniny a salámy můžu pořád, pořád :D :D

      Vymazat
  3. hele, taky jsem z Brna :D takže já chodím na http://www.ladyfitslimstudio.cz/index.html, ale to proto že to mám za barákem. Byla jsem to taky zkusit http://www.powerplatebrno.cz/ a tam paráda :D

    Hele, jako hýbat jsem se mohla ale to břicho jsem cítila fakt hodně :D právě se nesmí chodit častěji jak jednou za 48 hodin, ideálně 2-3x týdně. Právě proto že je to masakr na svaly :D hele zkus to, podle mě hodně záleží na trenérce. Zase by bylo škoda aby jsis říkala že jsi chtěla a nešla ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobře, v blízké době tu šílenost podniknu :D. Zkusím pohledat nějaké super fitka kousek od mého baráku :). Ale jinak díky za tipy. :)

      Vymazat
  4. 100 dřepů? Já se po 50 další den nemůžu hnout. Jsi dobrá.

    OdpovědětVymazat