středa 18. září 2013

3.den

Dnešek byl vcelku zajímavý :). Pokazila jsem totiž hned několik věcí. No dobře jen dvě, ale stejně. Samozřejmě si z toho nedělám těžkou hlavu. Život jde dál a já se budu i nadále držet mého nedávného rozhodnutí, udělat pro svoje zraví a postavu to nejlepší :).

Pokažená věc číslo 1: Vím jak dobré je snídat. A že je to povinnost pro zdravě žijicího člověka. Ale Představte si někoho (mě), kdo vstane v 11 hodin dopoledne. Tím pádem jsem se připravila o snídani i svačinku  před obědem. Kdyby nebyl přítel doma, snídani bych si klidně dala a obědvala bych třeba až ve 3-4. Jenže spěchal do práce. Tak jsem rychle uplácala nějaký ten zdravý oběd a bylo to.
Pokažená věc číslo 2: Tohle hodně souvisí s věcí číslo 1. Už dřív jsem si všímala, že pokud nesnídám, mám pak během dne chutě na vše nezdravé. Dnešek nebyl vyjimkou. Držela jsem se až do odpolední svačinky. Pěkně celozrný rohlík s lučinou a šunkou+ cherry rajčátka. Jenže moje chut na sladké zvítězila a přidala jsem k tomu ještě dva toustové chleby s nutelou. Fuj, jsem to ale prase co.

Ze začátku jsem z toho byla zklamaná, ale nakonec si říkám, že to pro mě mělo i pozitivní důsledek. Strašně mě mrzelo, že jsem to pokazila. A dokud si ten pocit budu pamatovat, už se to nikdy nestane. Opravdu, nestojí mi to za to :).

Za to co se cvičení týče, zasluhuju pochvalu. Dnes měla být pauza u výzvy na bříško. Ale tak jsem si říkala: Proč si mám dělat pauzu podle nějakého plánu? Navíc jen po dvou dnech. Zkrátka a dobře, pauzu si udělám až budu sama chtít. Vše je přece o tom co potřebuje naše tělo. A to moje se dneska vůbec necítilo na pauzu. Takže jsem udělala všechny tři výzvy + jsem si pro zajímavost udělala pár kliků. Jen abyh věděla, jak moc je to se mnou špatné :D. Ovšem dokončovala jsem to s vítězoslavným pocitem. 10 kliků, to jsem popravdě nečekala.

Ještě jeden kratičký odstavec chci věnovat chvále mých břišních svalů. Opravdu mě ani ve snu nenapadlo, že už po třech dnech ucítím změny. Všechny cviky se dělaly skoro samy. Krásně jsem cítila jak bříško pěkně zabírá a všechno zvládá mnohem líp než první den :).

Jéje, ten článek se protáhl víc než jsem chtěla :). Měl tady být ještě recept na dnešní obídek, ale přidám ho třeba zítra, ať se mi tady neučtete k smrti:). Tak nakonec snad už jen fotky.

Něco ke včerejšímu večeru. Zeleninový salát s balkánským sýrem a olivovým olejem. K tomu nějaká ta dobrota Staropramen cool- cidermix. Vím, že tyhle sladké něco, jsou špatné. Ale jednou za čas se nic přece neděje:). Tohle byl takový malý hříšek na včerejší večer.


Dále tady máme dnešní obídek. Zapečená brokolice s rajčaty a bramborovou kaší. Snažila jsem se to nezapékat moc, at tam taky zbydou nějaké ty vitamíny:).A dnešní půlka odpolední odpolední svačiny( všichni víme, co byla druhá půlka, tak už to radši nebudeme zmiňovat)


2 komentáře:

  1. Ber to tak: mohlo to dopadnout daleko hůř než jen toustama s nutellou=D zas bych to neviděla tak tragicky, ještě ke všemu jsi cvičila;)) ale je fajn že ti taková ta pravidelnost chybí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nakonec jsem ráda. Díky tomu špatnému pocitu jsem se jen ujistila, že chci pokračovat v tom co jsem začla :). A hlavně, jsem tu nutelu konečně dojedla , tak už aspon nebudu mít chutě :D.

      Vymazat