pondělí 16. září 2013

1. den

Ahooj :).

Mám pro vás zprávy z prvního dne nového života :). Nemusela jsem do práce, takže jsem si na sebe krásně udělala čas. Vypila jsem po dlouhé době zase minimálně 3 litry čisté vody. Z toho mám opravdovou radost. Poslední týdny jsem kromě kávy za den nevypila nic (fuj, chudák tělo).

No k jídlu... krásně se držím a nehřeším. Ani nemám chuť. Jsem prostě opravdu rozhodnutá změnit svoje tělo. Na oběd jsem po dloooouhééé době dělala špenát. Neměla jsem ho tak měsíc, možná dva ( a vy víte jak moc ho miluju!). Už mi začínal chybět, láska moje. Dodržela jsem i svačinky. Koupila jsem si celozrné bagetky a lučinu. Teď už si dám jen koktejl a až přítel příjde z práce a bude vyjídat celou ledničku, mám nachystaný salát. To víte, aby mi nebylo líto, že nemám co zobat :).

Ke cvičení.. změnila jsem plány. Nadchly mě 30-ti denní výzvy z facebooku. Všichni to moc chválí ( a mají moc pěkné výsledky) a upřímně, říkala jsem si, že to vypadá v klidu. Ovšem i pitomých 10 minut posilování bříška byly dost muka :D. Ale cviky jsou skvělé, baví mě. Kromě výzvy na bříško, jsem začla taky na zpevnění celého těla. Ta spočívá "jen" ve vydržení v pozici plank. Poslední kterou jsem zatím začla je dřepovací výzva. Tu mám teprve před sebou (auuu, to bude bolet). Od zítřka bych k tomu chtěla začít běhat. Tady v Brně běhá opravdu dost lidí. Ikdyž teda většina dost dobře. Budu si mezi nima asi ze začátku připadat jak slon v porcelánu. :D

To asi zatím bude všechno. Pokud nepůjdu do práce ani zítra, což doufám, tak budu mít určitě opět vzorný pitný režim i jídelníček.

Mějte se krásně!!!
Terka



3 komentáře:

  1. já bych taky chtěla běhat, ale necítím se na to :) tak snad to dobře půjde v brně, tam jsou dobrý stezky, teda spon na kolečkový brusle :D špenát, no vidíš, ten taky musím zařadit. je to levný a dobrý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nevím jak to s tím běháním bude, je to tady všechno do kopce :D. Ale zkusit se má všechno. Navíc mě tady nikdo nezná, tak si říkám, že u toho můžu vypadat jak chci :D.

      Vymazat
  2. No co, já taky chvilku běžím a pak zase jdu a všichni mě předbíhají:D ale náhodou, každý musí nějak začít:)) když vím jaký mám mít tep , tak co bych to zbytečně hnala kam nemám že jo:D držím ti palečky!

    OdpovědětVymazat