neděle 15. září 2013

Úvodní článek

Ahoj.

Dneska jsem se rozhodla se sebou zase něco dělat. A doufám, že je tohle poslední úvodní článek, který píšu. Vždycky jsem nakonec zklouzla z cesty zdravého životního stylu. Tentokrát už se to doufám nestane. Alespoň se o to budu snažit s maximálním nasazením.

Blog bude především o zdraví a hubnutí, ale taky tak trochu o mém životě. Prostě na co budu mít chuť. 

Články budou mít v názvech vždy čísla dní (jak dlouho už se držím). Za prvé protože bude super vidět, že už je to třeba stý den. Ale hlavně protože nejsem kreativní člověk a největší problém mi vždy dělalo vymyslet název článku (a stejně jsem nikdy nebyla spokojená). Takhle mě nebude nic odrazovat od napsání článku.

Abych vám ukázala, že to opravdu myslím vážně, je tady fotka večerní svačinky. Obyčejný salát. Na tom by nebylo nic zvláštního, kdyby se mi přítel nesnažil asi hodinu vnutit jeho pizzu (mimochodem, voněla úžasně). Bez úspěchu. Dalo to zabrat, ale jsem opravdu rozhodnutá napravit, co jsem páchala poslední týdny! :)

Tak se zatím mějte pěkně. A já se jdu psychicky připravovat na zítřejší první den 30 Day shred!

2 komentáře:

  1. Jéé já mám takovou radost, že jsi se zase zaktivizovala!:)) ten salátek vypadá krásně! s křupavoučkou bagetkou, mňam!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, já mám ještě větší radost, že máš radost :D. Čekala jsem, že moje blogování nikomu nechybí :D. Salátek byl výborný :).Akorát mě mrzí, že jsem doma neměla třeba balkánský sýr. S tím mám salát nejradši :).

      Vymazat