neděle 22. září 2013

6.+ 7. den

Nebojte, nehodlám psát pořád takové souhrné články. Bohužel mi v posledních dnech chyběl čas. Kéž by měl den 48 hodin, aspoň. :)

6.den
Včera byl skvělý den. Měla jsem hodně cvičící náladu, tak jsem se do toho pustila pořádně. Zaregistrovala jsem se na stránce 30 denní výzva. Je to bomba. Je tam pro vás připraven plán na každý den. No přiznávám, že to nedodržuju na 100%. Ale snažím se z toho vybrat vždy něco prospěšného. Dodržovala bych to, kdybych už neměla 3 výzvy rozcvičené. Takže dodržuju kardio, které je tam napsané + si odcvičím všechny výzvy. Vysvětlím.

Včera mělo být 15 min. kardio, potom nějaké posilování a na konci opět 15 minut kardio. Už když jsem to viděla, tušila jsem, že buď budu muse zrušit rozcvičené výzvy a nebo to zkloubit. Vybrala jsem variantu 2. Nejdříve jsem odcvičila 10 min kardia( Nějaké to hopsání, švihadlo, hopsání, běh na místě atd.). Potom jsem si odcvičila svou 10 minutovou výzvu na břicho a výzvu na zpevnění těla. Nakonec mělo být ještě jednou kardio. Jenže na mě ještě čekalo 75 dřepů :). Tak jsem je využila místo kardia. Věřte mi, že 75 dřepů na jeden zátah je taky kardio :D.

Na tohle se opravdu MOC těším!!!
Jídlo jsem v rámci možností taky zvládla. Když bylo něco nezdravého, dala jsem malou porci a bylo vyřešeno :). Jsem spokojená.

7.den
Dneska mi stránka 30 denní výzvy naplánovala jen 30 minutové kardio. Takže jsem opět zkloubila vše dohromady. Vlezla jsem na stepper, na který se poslední 2 roky jen tak vesele prášilo. 20 minut jsem šlapala jak o závod a pěkně se zapotila :). Potom jsem si odcvičila výzvu na břicho i zpevnění těla. Nakonec jsem vše završila 80 dřepy, opět na ex. :D

Sranda je, že když jsem tu dřepovací výzvu začínala, udělala jsem stěží 20 dřepů zaráz. A dnes 80. Je skvělé, jak tělo rychle sílí. :)


Dnes už se opět přesouvám do Brna a zítra mě čeká první den školy:). Doufám, že si tam brzo najdu kamarády a že mě škola nadchne :). Budu k tomu ještě chodit do práce, takže kdybych se dlouho neozývala, nejspíš jsem umřela :D.

Na zítřek si ještě musím nachystat nějaký oběd do krabičky. Mám školu skoro na celý den a hlady teda trpět nechci. Koupila jsem si kuskus tak ho si smíchám nějak se zeleninou a bude to :)

Loučím se a myslete na mě ať se první den ve škole vydaří :). Ahooj :)!

P.S.: Nabíječka od foťáku je stále nezvěstná. :(

5 komentářů:

  1. Fandim ti, aby bylo všechno v nové škole ok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad to půjde :). Bohužel mám zkušenosti, že mě lidi na první pohled nesnáší. Nevím čím to je, ale slyšela jsem to už mockrát :/. Lidi odsuzujou aniž by člověka znali, ale už jsem si zvykla .. :)

      Vymazat
  2. ahoj, kal. příjem mám dobrej. Jím paleo a tak sacharidy vůbec nejím. za to tuky bílkoviny hojně. už ty tuky ani nepíšu, ale vařím na másle, na hodně másle :D když to počítám vyjde mi občas 5700, 6600, 6300 KJ Což je dobrý, když mám bazál někde kolem 5700 ;)
    Jinak díky za radu, já ale tyto rady znám... Bohužel moje tělo je atypické a nehubne, tak jako normální tělo. Jinak nechápu, proč nehubne po vyvážené stravě (jak je v pořadu jste to co jíte..)

    Mně se tak do školy nechce :-) máš zde někde tvoje fotky ? ráda bych si přiřadila články k tělu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to je jiná:) .Mě se ten jídelníček zdál, že je to málo. Ale jestli si to hlídáš tak to už fakt nevím :). Možná bys mohla zkusit nějakou poradkyni. Nevím, nikdy jsem u takové nebyla, ale možná že ti může pomoct. :)
      Svoji fotku břicha mám, ale chci ji přidat až po měsíci, až něco shodím. Hold se za tu postavu stydím, tak bych ji chtěla přidat ,až bude nějaké zlepšení :).

      Vymazat
  3. Budu na tebe myslet, neboj se. :) Já mám zítra volno, školu mám zas až od úterý do čtvrtka. :D

    OdpovědětVymazat