pondělí 23. září 2013

8.den

Dneska jen velice stručně :). Nebo aspoň myslím. To víte, občas se rozepíšu ani nevím jak a ze stručného článku je maxi článek :D .

Dneska byl první den školy, jak už jsem vám psala. Studuju obor týkající se potravin, proto jsem byla tak nadšená z přijetí na tuto školu. Ovšem to jsem ještě netušila, že než se vůbec dostanu ke složení potravin, musím přežít asi 2 roky nesnesitelné hrůzy :D. Jako, to že hned první den bude mít jeden předmět tři hodiny, a že se v něm bude chodit k tabuli a počítat, to se ani na gymplu nedělalo. :D Vyvedlo mě to z míry, protože se mi to zdá fakt těžké. Takže budu bojovat jako lev abych se tam vůbec udržela:). Za ty plody to potom stojí.

Když jsem naštvaná kráčela ze školy domů, nasedla jsem na špatný autobus. Takže jsem měla pak další dilema, jak se z nějaké divné konečné vůbec dostanu domů. Už jsem fakt měla nervy, těšila jsem se, až si chvilku doma spočnu a pak zacvičím :). No bohužel díky téhle malé chybičce jsem dojela domů o hodinu později, dvojnásobně nasraná.

Rozhodla jsem se že využiju den volna a nebudu cvičit. ALE!!! Nejsem lenoch líná, a nakonec jsem alespoň posilko i dřepy zvládla :).

No jediné za co se stydím je dnešní jídelníček. No opravdu nevím jestli jedna celozrná bageta a večer jedna celozrná bulka je dost na celý den. Nějak jsem to podcenila, a vůbec to nevychytala. Na tom budu muset ještě zapracovat. Přemýšlím nad nějakou teplou večeří . Možná lečo nebo vaječina :).

Mějte se holky, já se jdu psychicky připravit na zítřejší dopoledne ve škole a odpoledne v práci :(.
P.S.: Moc vám všem děkuju za podporu :).

Žádné komentáře:

Okomentovat