úterý 17. září 2013

2.den

Ahoj holky :).

Jsem u druhého dne, což samozřejmě vidíte v nadpise. Jen jsem nevěděla jak začít článek :D. Zatím se mě snaha drží a doufám, že to tak bude i nadále :). Cvičení mě moc baví.

Právě jsem docvičila všechny tři výzvy (no dobře, pořád mi ještě chybí 15 dřepů) a funím jak kdybych snad cvičila kardio.  Jinak chci si přidat ještě jednu klikovací výzvu. Ale asi si ji budu muset opravit podle sebe. Nejsem si totiž jistá jestli ze sebe jen tak, z ničeho nic, vymáčku 20 kliků. Možná si to zkusím nějak rozložit během dne. Ale určitě si toho na sebe nechci naložit moc. Je pravda že začátky všech těch výzev jsou docela ok. Ale až ke konci všeho budu muset udělat moc, tak bych si u toho nerada natrhla nějaký sval a podobně :). Chápete ne ? :)

Co se jídelníčku týče, stále se pěkně držím. To zní jak kdybych se držela už sto dní, a ony jsou to dva. No jednou to snad i těch sto bude, ale to trošku předbíhám. Na svačinku celozrný rohlík s lučinou, bohužel kupovanou. Už brzy si udělám domácí, a určitě vám pošlu recept i s fotkou( který beztak už všichni znáte :D). Na oběd byl ještě špenát ze včerejška. Mimochodem kdo má nějaký nápad na zítřejší oběd, ať se mi neprodleně ozve ! :D Dochází mi nápady na zdravé papání. No jinak za chvilku běžím do obchodu a koupím spoustu zeleniny a hlavně balkánský sýr( nebo nějaký jiný do sálatu).

Jinak příští týden už mi začíná škola, ale mám docela luxusní rozvrh. Takže jsem měla zbytečné obavy, že nebudu mít moc času na sebe a cvičení :).  Juchu!

Tak já běžím, už mám na ten salát chuť.  Mějte se :)


4 komentáře:

  1. Ahoj, podle mého názoru je blbost si ty výzvy rozložit během dne. Ty výzvy ber jako normální cvičení, kdy se prvně musíš zahřát - aspoň 5 minut. Jakmile tohle neuděláš, můžeš si i ublížit a na konci cvičení by mělo být protažení. Jinak, si zase můžeš ublížit a nebo tě bude všechno bolet ;)
    20 kliků dáš, třeba ne na jeden zátah a bude ti to trvat déle, ale o tom to je. je to VÝZVA ;-)

    Výzvy mám ráda, taky jsem si jednu vytvořila. tak akorát pro mě (na blogu mám celou rubriku, kde je jeden článek :D). Myslím si, že je to pro mě momentálně reálné.

    Víš co mě nejvíce štve ? Že člověk by do mě ani neřekl, že zvládnu toho tolik dělat. Myslím si, doufám že tě neotravuju :D, že mám docela kondičku na to že jsem fakt obézní špek ( BMI kolem 30).
    Například, ty zmiňuješ ty kliky, já bez problému na jeden zátah udělám 10 pánských kliků.. pak si jen musím srovnat postoj a můžu udělat dalších 10. Já ani nevím, proč ti to píšu :D Nejspíš mě asi sere, že kondičku mám, cvičím 7 rokem a jsem furt tlustější :( jak jsi mi napsala ten komentář, tak já prostě nejsem spokojená se svým tělem a strašně mě to omezuje ŽÍT život. Stydím jít jen na nákup a nebo na wc, ptž mě někdo uvidí, nejraději se schovávám v pokoji zahalená dekou, kde mě nikdo nevidí... Chjoo :( promiň, já to jen musela na někoho vybafnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee vůbe mě neobtěžuješ ! :) Obdivuju tě. Já s těží udělám 5 dámských, natož 10 pánských. A to mám BMI kolem 24, jestli si to dobře pamatuju. Z toho plyne že o BMI to teda není :). Jseš šikula, že toho uděláš tolik. A hlavně, že se nevzdáváš. Vydrž, a určitě najdeš cestu ke svému tělu. Aby spalovalo tak jak má a aby vypadalo úměrně tvému snažení :). Každopádně žij život naplno, at máš jakoukoliv váhu :). Přece to není jen o postavě. Možná že nehubneš, protože jsi z toho už vystresovaná :). Tělo i psychika musí být v pořádku, a pak to určitě půjde. Jinak jestli jsi ještě nečetla, kup si knížku od Jillian michaels, Ovládněte svůj metabolismus. Možná, že právě to je ta cesta, co tvoje tělo chce.
      Držím ti moc palce! Hlavně to nevzdávej a bojuj:).
      Jo a děkuju za rady k těm výzvám, protahování jsem praktikovala ale rozehřátí mě nějak nenapadlo. Díky :).

      Vymazat
  2. Neboj, 20 klikov zvládneš :) Každý deň bude tvoje telo silnejšie a silnejšie, len sa musíš občas prekonať :) Lebo pokiaľ je nejaké cvičenie ľahké, tak ti nič nepomáha :D Ja som kedysi tiež dala tak 6 babských a po dvoch mesiacoch aj 10 pánskych :) Chce to kondičku, hihi :D

    Kat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to máš pravdu:). Na tohle motto bych málem zapomněla :). Už se těším až sem napíšu že udělám taky 10 pánských :D.

      Vymazat