pátek 20. září 2013

4. + 5. den

4. den

Tak nejdříve se vrhneme na včerejšek. Vůbec jsem neměla čas vám napsat. Tak to dneska napravím. A pustíme se rovnou do jídla.

Další nutella exces se nekonal. Asi to bude částečně i tím, že už došla, díky bohu. Vstávala jsem už v 8, takže se konala i snídaně. A hned mi bylo líp :). Pojďmě na fotky, to vám poví víc.

Včerejší zobání. Mozarella mini- šmoula obal- takže prý zdravé, cherry rajčátka, olivový olej a bazalka. V pravo včerejší improvizační oběd. "Někdo" zapomněl jít nakoupit, tak vařil z "vody" :D. Zapečený cereální rohlík se šunkou, balkánským sýrem, rajčátkama a bazalka. K tomu samozřejmě spousta zeleniny, abych byla najezená do syta. :)

Včera jsem samozřejmě odcvičila všechny výzvy, i přes to, že u některých bylo volno. Jak říkám, až se na to budu cítit, pauzu si dám :).

5.den

Dneska jsem zas po dlouhé době doma, u rodičů. Rodiče rádi vyvařují, když nás vidí jen jednou za čas. Takže dneska na nás čekala hříbková omáčka. Je fakt, že zdravé to asi není, ale já ji miluju. Omezila jsem knedlíky- dala jsem si jen 2 (jéje pamatuju časy, kdy jsem jich pojedla k obědu i 10).
Teď se tady na mě koukají čerstvě upečené švestkové buchty. Možná jednu zkusím a nebo si spíše nechám třeba na zítřejší svačinku. 

Zato dnes bylo úžasné cvičení. Přidal se ke mně totiž přítel. Byla to sranda. Myslím, že jsem břišní svaly posílila více než obvykle, díky tomu smíchu. Ale teda, na to, že přítel necvičil ani nepamatuje, tak má kupodivu výbornou kondičku :). Je to můj šikula. 

Bohužel mám vybitý foták, takže z dneška žádné fotky nebudou. Napravím to, hned jak najdu nabíječku ( kde by tak mohla být :D?). Jo a mimochodem, dnes jsem četla časopis DIETA, jsou tam skvělé recepty, takže je s vámi určitě nasdílím co nejdříve. Hned jak vyzkouším .).

Mějte se krásně kočky:).


4 komentáře:

  1. jé, moc hezké fotkyy:) a to jsi toho rohlíku měla jenom půlku na oběd,nebo blbě vidím?:D každopáádně kombinace pěkná=)) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bohužel jen půlka. Jak říkám, nebyl nikdo, komu by se chtělo do obchodu :D. Proto je tam hodně zeleniny abych byla najezená :D. Já totiž myslela, že mám doma celý rohlík a až ve 12 jsem zjistila, že je tam jen půlka :D. A to už se mi nikam nechtělo :D.

      Vymazat
  2. ahoj, díky za podporu. Já a váha to je pro mě celoživotní boj. jen jsem doufala, že to půjde stále hezky dolů a nebude se to navyšovat, když to porušuji minimálně. Opak no... ale snad se to přehoupne zase :-)
    To znám, to vyvařování. Já knedlíky ráda, je to tak hezky měkký :-D Můj poslední knedlík byl.. ty jo, tak asi rok na zpět.
    :-D to musí být hezký cvičit s přítelem. já bych to asi nedala, obzvlášť když cvičím břicho, tak se mi chce kolikrát tak řvát a brečet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snaž se dál, bud v psychické pohodě a půjde to. Kromě toho , měř si ty míry. Pokud posiluješ, tak je jasné, že váha moc klesat nebude :). Svaly jsou hold těžší.
      Jinak mě posilování s přítelem nevadí. Posilování miluju, a cítím se u toho skvěle. Ale určitě bych s přítelem necvičila kardio :D. Na to se cítím dost trapně i sama se sebou :D .

      Vymazat