čtvrtek 3. října 2013

14., 15., 16., 17., 18. den

Ahooj :)!
Jejda holkyy,  to je tak těžké najít v tom hektické studentském životě nějaký čas. Bohužel (nebo bohudík?) tenhle článek bude krátký i přes to, že shrnuje 4 dny. Jejda, jak to tak po sobě zpětně čtu, tak si říkám, není to spíš nejdelší článek, co jsem kdy napsala ? :D

14.den
Ach ta moje paměť. To je katastrofa. Jsem zvědavá jestli si vůbec vzpomenu na všechno co jsem vám chtěla říct :D. No 14. den byla neděle. Člověk by řekl, že to bude relax. Ale ono ne. V pondělí mě čekal hodně těžký test ve škole. Takže jsem celé odpoledne strávila v knihách. No a dopoledne jsem zavelela všem spolubydlícím, že se koná generální úklid. Takže celé dopoledne v háji. Opravdu nevím, jak to rodiče dělají, že je u nich pořád uklizeno. Já se snažím udržet ten byt čistý, ale nějak se stejně stane, že je tam čas od času bordel!:D

15.den
Pondělí je asi pro mě nejhorší den. Škola od rána až do 5. Ale je zas fajn, že nehrozí nějaká směna v práci. Takže v podstatě je to ten nejklidnější den co mám :D.
Test jsem napsala s dobrým pocitem (aby ne když jsem se na to učila snad víc jak na maturitu :D). A děvčata už vím výsledek. Potřebuju mít z každého testu nad 80%. Dost by mi to ulehčilo život a nemusela bych pak dělat zápočet :). No a věřte nevěřte, krásných 81% (!) :D.

16.den
Nic zajímavého se nedělo. V práci se mi začíná dařit a neupouštím předměty. No jsem já to ale šikula.

17.den
Včera jsem svědomitě jela na 4 hodiny do školy na přednášky. No bohužel jsem nevychytala uplně nejlepší plac na to, abych něco viděla a slyšela. Tak jsem to po 10 ti minutách vzdala a jela radši domů uvařit příteli obídek :D.
Těstoviny se sýrovou omáčkou. Bohužel absolutně nezdravé, ale jednou za čas.. :).Kdyby jste některá měla recept na zdravější variantu, tak pište do komentářů :).
Zapomněla bych zmínit to nejdůležitější. Včera jsem byla na první brněnské párty. A byla to booomba! Jestli  jsem doted měla výčitky kvuli nedostatku pohybu, tak po včerejšku nemám. Tancovala jsem tak 4 hodiny určitě. Strašně mě to bavilo:). No a přivedlo mě to k myšlence. Nevíte náhodou o nějaký dobrých videích se zumbou nebo jinýma tanečníma workoutama ?:) Tanec mám ráda, ale nemám čas ani peníze chodit kvuli tomu někam do fitka.

18. den
Dnes je den odpočinku. Tělo se léčí z příjmu alkoholu. Nebylo ho moc, spíše málo, ale nejsem zvyklá, takže se tělíčko potřebuje zotavit. Každopádně dneska si určitě odcvičím všechny tři výzvy, ale spíše až někdy k večeru.

Mějte se moc hezky. V následujících dnech mám dost volna, takže se vám budu věnovat víc :).




Žádné komentáře:

Okomentovat