čtvrtek 10. října 2013

Den xy

Ahoj holky :)
Vím, že jsem slibovala, že sem budu psát víc, protože na to budu mít čas. A já ten čas doopravdy měla. Což by bylo skvělé, kdybych neonemocněla. Přece vám sem nebudu psát jak ležím, je mi zle a nic nedělám. Takže to je krátké vysvětlení, proč jsem se neozvala :).
Dny začnu počítat až budu zdravá(což doufám bude už brzo!). Hned vám vysvětlím, proč se tak těším:).
Ale nejdřív si povíme o tom jak jsem dneska vařila a jedla to nejlepší jídlo :). Koupila jsem v albertu jáhly a až pak jsem zjistila,že nevím co s tím. Tak jsem trošku omrkla google a přišla jsem na nejlepší a nejjednodužší jídlo ever. Jáhlové "rizoto".
Recept Jáhlové rizoto - Jáhlové rizoto 
Co potřebujete?
250 g jáhly
žampiony
2 rajčata
1 cibule
česnek
pórek
kukuřice
kuřecí maso
sýr na strouhání


Jak na to?
Nakrájíme cibulku najemno a necháme ji zlehka osmahnout společně s podrceným česnekem na pánvičce (pokud možno takové, ke které máte pokličku). Přidáme maso a počkáme až se zatáhne. Potom postupně přidáváme všechny zbylé potraviny. Tedy, nakrájené žampiony, rajčata, pórek a kukuřici. Promícháme a celou směs zalejeme vodou (já použila zbytek rajčatového pyré + vodu).Necháme dusit a hotovo je, až se vypaří všechna voda:). Dobré je občas promíchat. Nakonec můžete přidat ještě nastrouhaný sýr. Přeji dobrou chuť.
V receptu byl ještě masox, ale já takové blafy do jídla nepřidávám :).
P.S.: Nejsem autorem fotky, jelikož stále nemůžu najít nabíječku k foťáku :(.

Jo a mám pro vás ještě jeden tip. V obchodech Tchibo je právě teď celá běžecká kolekce. Moc skvělé věci za dobré ceny :). Já osobně už jsem pevně rozhodnutá začít, takže jsem do toho penízky dala a už se nemůžu dočkat :). Koupila jsem termo tričko a super běžecké kalhoty. Jsou teplé a skvěle sedí. Paní prodavačka mě překecala koupit si velikost S. Měla jsem z toho obavy, ale jak se ukázalo, tchibo opravdu vyrábí vždy o velikost větší. Tudíž určitě kupujte o velikost menší než jste zvyklé :).
Celá kolekce k nalezení zde :).
Mějte se pěkně.Určitě vám brzo poreferuju o mém běhání :).

1 komentář:

  1. dřepy střílí :D :D tak teď jsi mě dostala :D né jsem na sebe fakt hrdá že jedu jak drak ;) hele já si myslím že už to kardio hrotit nebudu, prostě si dám těch 20-30 minut aby se neřeklo ale budu hlavně posilovat, hubnu i tak takže v tom nevidím problém :D

    jé je, k běhání hodně štěstí :) dřív jsem hodně běhala, zvládla jsem i 15 km, pak jsem ale otěhotněla, ztloustla a je to pryč :/ no uvidíme až na to budu mít váhu jestli se do toho znovu pustím.

    OdpovědětVymazat