středa 30. října 2013

Strasti a radosti posledních dní

Ahoj holky :).
Vím, že jsem se dlouho neozvala.  Mám nejspíš bronchitidu nebo něco takového. To znamená, že mám strašné záchvaty kašle. Tudíž nemůžu vubec sportovat, protože bych se přitom asi udusila. Občas si hodím nějaké posilování, ale s během ještě pořád čekám.
Zato mám pro vás plno novinek z oblasti stravování. Jím pořád zdravě a miluju to čím dál tím víc. Hádám, že jen díky tomu mám dole 4 cm přes břicho. :)Tak pojďme na potraviny, které jsme poznala během posledních pár dní :).
Začneme všemožnými tvarohovými sýry. Oblibila jsem si je natolik, že ani nevím, kdy jsem naposled měla máslo. Vubec na něj nemám ani chuť :). Co jsem si nejvíc zamilovala je tento král všech sýrů. Gervais s příchutí papriky a rajčat. Je dražší, ale určitě stojí za to. Stejně tak jako pažitková příchuť.Samozřejmě nepohradnu ani obyčejným bez příchutě :)

Další chuťově výborný objev je  gervais s příchutí ředkviček. Pokud máte rády česnek a bylinky ( upřímně, kdo by neměl) tak určitě vyzkoušejte lučinu-česnek a bylinky.

Co moc nedoporučuju je tento albert tvarohový sýr. Je sice levnější, ale asi je to šetření na nesprávném místě. Rozhodně není tak dobrý jako předchozí miláčci ♥.

Co bych ještě určitě chtěla zmínit je jakési ovocné pyré z alberta. Nabízejí moooc druhů. Mě zatím nejvíc zaujalo meruňkové. Chutná to vlastně jako přesnídávky s tím rozdílem, že to nemá milion kalorií a bůh ví čeho všeho :). Má to cca 79 % jablek a 19% meruněk(nebo jiného ovoce) :). Na svačinku je to parádní, zasytí to. Je to bohužel dost drahé, mám dojem asi 30 korun jeden kelímek. Ale lidi neví, jaká je to dobrota, takže je to celkem často ve slevě , když tomu prochází datum spotřeby :).

Tímto prozatím mé hlašení končí. Příště bych vám chtěla podat hlášení ohledně šunek. Chci využít svou práci v albertu a zkusím vám sem sepsat, které šunky mají kolik procent masa a které jsou jen kombinací vody a mouky :).
Mějte se pěkně !!! :)

4 komentáře:

  1. Brzy se uzdrav, ať do toho můžeš jít naplno! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju brzké uzdravení.
    Různá žervé mi chutnají taky, ale Lučina je vítěz :)

    OdpovědětVymazat
  3. To pyré jsem v Albertu milionkrát viděla, ale vždycky mě odradila právě ta cena. :-/ Ve slevě jsem na to ještě nenarazila, budu se častěji dívat, mám dojem, že u nás se to taky moc nekupuje.
    Tadyty žervajzy a lučiny miluju! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Sýry nejím, ale po tom pyré kouknu. Vlastně už jsem ho několikrát v albertu viděla, ale nikdy mě nenapadlo ho vyzkoušet. Tak by někdy teda mohlo být ve slevě.. :)

    OdpovědětVymazat